השכרת קרוואן לזוג

הנופש הרומנטי המושלם

אם אתם מתלבטים אם שוב ללכת לצימר עם הג'קוזי שאתם כבר רגילים, שוב השוקולדים על המיטה ושוב בית העץ המוכר, או שמא הפעם אתם רוצים קצת לגוון ולעשות פעילות אחרת, כדאי שתשמעו על השכרת קרוואן לזוג.

מעבר לניידות ולאפשרויות האין סופיות לטייל בהן ברגע ששכרתם קרוואן, השכרת קרוואן טומנת בתוכה עוד יתרונות רבים, ביניהם גם יתרונות לטיפוח הזוגיות.
אז מה השכרת קרוואן לזוג שונה מצימר רומנטי או בית מלון? קראו ותבינו, את ההחלטה נשאיר בידיים שלכם.

גיוון הוא שם המשחק

כשאתם נמצאים ברכב, ישנים ברכב (בתחושה של בית מלון), זזים עם הרכב כל היום, קל לכם לשלב נקודות נוף נוספות שיפעימו את הלב ויחזירו את הרומנטיקה.
כמו בזוגיות, אם תחזרו על אותם ההרגלים לאורך שנים הם יתחילו לשעמם בשלב מסוים, לכן רצוי לגוון ולנסות דברים חדשים.
עם הקרוואן הנייד שלכם אתם יכולים כל בוקר לקום מול נוף אחר יחד עם בן או בת הזוג ולהרגיש בטיול אחד כאילו טיילתם כמה פעמים.
איזה פעילויות מיוחדות אפשר לשלב כשיש לכם גיוון? וואו כל כך הרבה.

כוס יין בשקיעה מול הנוף

בין אם מדובר על נחל זורם, צוק המשקיף אל הים או בכלל נקודת נוף מעל עמק גדול, השכרת קרוואן לזוג מאפשרת לכם לשלב את כל הטוב הזה עם כוס היין שלכם.
מראש תוכלו להכין לכם בקבוק יין ושתי כוסות לפני היציאה לטיול, או אפילו לעצור ספונטנית בדרך ולקנות בחנות הקרובה, בעיר שכנראה אף פעם לא הייתם או לפחות לא תוך כדי טיול.

אז במה הפעילות הזו שונה מצימר או בית מלון? היא פשוט יכולה לקרות כמה פעמים במהלך הטיול ובכל פעם מול נוף אחר!

פיקניק של בוקר

אתם יכולים להיערך לכך מבעוד מועד ולהכין את המצרכים יחד איתכם, או שוב פעם, להחליט ספונטנית ולעצור לקנות בדרך, להתמקם בנקודה הבאה בה תרצו להעביר את הזמן שלכם בנעימים ולפתוח את הבוקר עם ארוחת בוקר מפנקת.

אפשרות נוספת היא פשוט לקום בבוקר עם המצרכים אל מול הנקודה שבה התמקמתם ולהתפנק בארוחת הבוקר.

כוכבים? מדבר? השכרת קרוואן תאפשר לכם את כל הטוב הזה ביחד

בין אם אתם משלבים את המדבר בסוף הטיול, בתחילתו או שבכלל עושים כמה נקודות שונות במדבר שהוא כל הטיול שלכם, אתם יכולים לנוח היטב לפני הלילה ולחכות לחושך המדברי האהוב, לצפות בכוכבים נופלים.
אם אתם חובבי הז'אנר ויש לכם ציוד, בכלל הרווחתם.

אם תרצו לחזק את הזוגיות עוד יותר, תכינו בסוף הלילה מדורה ותפוחי אדמה, הכיף שיש מקלחת בקרוואן ולא צריך לישון עם ריח האש.

חוף לחוף

טוב אולי לא כמו בארצות הברית, אבל גם במקרה הזה השכרת קרוואן לזוג תאפשר לכם להתחיל את הטיול בחופים הנפלאים של הכנרת ולהמשיך דרך עצירות בנחלים לטיול מים משגע שיסתיים בחופי הרחצה הים תיכוניים.

מה שבטוח, בטיול הזה תחשפו לאוצרות הטבע הנפלאים שלנו שנמצאים כאן כל הזמן, מתחת לאף שלנו, תהנו מהזוגיות שלכם ותחזקו את הקשר שלכם, כנראה שזו תהיה חוויה יותר מעצימה מעוד סוף שבוע בצימר, אחרי שתנסו פעם אחת כנראה הסטנדרטים ישתנו.

השכרת קרוואן לזוג
לקבלת הצעת מחיר